Kwartaaloverleg Service level

Om samen het overzicht te houden en tijdig bij te sturen, organiseren we ieder kwartaal een Service Level Overleg (SLO). Dit overleg vormt een vast moment om terug te blikken, vooruit te kijken én de samenwerking scherp te houden.

Het overleg vindt in principe ieder kwartaal online plaats. We zorgen vooraf voor een heldere agenda en een rapportage als basis voor het gesprek.

Wat bespreken we tijdens het overleg?

  • Status van de dienstverlening. Denk aan uptime, performance, beschikbaarheid en uitgevoerde updates.
  • Beveiliging en onderhoud. We bespreken welke patches zijn uitgevoerd, of er nieuwe risico’s zijn gesignaleerd, en of aanvullende maatregelen nodig zijn.
  • Afhandeling van supportverzoeken. We kijken naar de aard, frequentie en doorlooptijd van de verzoeken. Zijn er terugkerende knelpunten? Kunnen we zaken efficiënter inrichten?
  • Eventuele SLA-afspraken. We evalueren of alle service-afspraken zijn nagekomen en bijsturing nodig is.

Waarom is dit waardevol?

  • Je hebt altijd grip op de technische staat van je website
  • We signaleren knelpunten vroegtijdig en kunnen gericht optimaliseren
  • Door periodiek overleg houden we de communicatie helder